Amb motiu de la commemoració del Dia Internacional de les Dones, Santa Coloma de Gramenet acull durant tot el mes de març les Jornades del 8M, amb una programació per a tothom engrescadora i compromesa amb la igualtat, les reivindicacions i els drets de les dones.Aquestes son les primeres activitats programades abans de l’acte de commemoraciódel 8 de març, en què es farà la concentració i la lectura del manifest a la pl. de la Vila (a partir de les 17 h).

4 de març

  • 10 h. Taller de samarretes, tote bags i pancartes 8M. La CIBA.
  • 19 h. Presentació del llibre Violència en tres actes: de víctima a supervivent, de Jenn Díaz. La CIBA.

5 de març

  • 20 h. Concentració de denuncia dels feminicidis i les violències masclistes amb la participación del grup de teatre La Colmena. Pl. de la Vila.

7 de març

  • 10.30 h. «Celebrem el 8 de març en xarxa!», trobada del grup Conversatòries. La CIBA.
  • 18 h. «Temps i treballs de les dones: nous reptes, velles desigualtats», conferencia central a càrrec de la socióloga Constanza Tobío. La CIBA. Inscripció a grameticket.cat.

Consulteu el programa complet d'actes aquí del #8M