Dimarts actuaran ‘Doctor Prats’ i ‘Tapeo Sound System’; avui ‘Portobello’ i ‘Ruc&Roll’ i dilluns ser Nit de Tributs amb ‘ColdDay’ i Please’, amb canons de Coldplay i U2

La nit d’aquest passat dissabte, la segona jornada de la Festa Major de Santa Anna 2023, es van iniciar les actuacions que h i haur enguany formant part d’aquest cicle festiu a l’escenari inaugurat l’any 2021 –en plena COVID-, per gaudit ms que mai al 2022. Es tracta de l’esplanada que hi ha davant l’Estaci d’Autobusos, darrera el CAP-2, a cavall entre els barris d’Els Pins i La Plantera.

Una legi d’espectadors va gaudir ahir d’una entretinguda sessi de msica majoritriament actual, a travs del ‘LED PARTY’, amb els DJs Jackie D i Mon. Tots dos van ajudar tothom a gaudir d’un espectacle i gaudir de la primera de les actuacions que hi haur en aquest recinte, completat per les barres de bar a crrec de quatre entitats esportives: CD Blanes, Racing Blanenc, AD Ca la Guid, CB Blanes i Club Twirling Blanes.

‘Doctor Prats’, ‘Tapeo S.S.’, tributs a Coldplay i U2, i altres actuacions

Durant aquests dies, en aquest escenari hi haur les actuacions de diversos grups per complaure un ample ventall de gustos musicals. La nit d’avui diumenge ser el torn dels ‘Portobello’ i ‘Ruc&Roll’. Els primers sn un grup de msica catal d’estil pop-rock que es va donar a conixer l’any 2017 i va aconseguir superar les 155.000 visites amb el seu primer videoclip ‘Hem nascuts castellers’.

Per la seva banda, ‘Ruc’n’Roll’ ja dna pistes amb el seu mateix nom sobre la seva essncia: homenatge als clssics del rock catal centrat sobretot en les bandes ms conegudes dels anys 90: SAU, Els Pets, Sopa de Cabra, Brams.... Dem dilluns la bona msica est tamb garantida, amb la ‘Nit de Tributs’ que aplegar les bandes ‘ColdDay’ i ‘Please’, amb versions molt aconseguides de Coldplay i U2, respectivament. El darrer concert que hi haur en aquest mateix escenari la nit de dimarts ser el qu probablement deixi el llist encara ms alt, ja que ser el torn d’una de les bandes ms venerades dels ltims temps. Sn els ‘Doctor Prats’, que han traspassat fronteres fins i tot arribant a tocar al Jap. Van ser a Blanes fa pocs anys, i tornaran disposats a que la viglia del dia central de la Festa Major –dimecres se celebra Santa Anna, la patrona de Blanes i aqu s festiu- esclati de festa. Per completar la vetllada es comptar amb un grup molt apreciat a Blanes, ja que alguns dels seus components sn d’aqu o b de poblacions de molt a prop. Sn els ‘Tapeo Sound System’, que toquen versions de coneguts temes de tots els temps amb un ingredient afegit, un encomanads bon humor, que fa que els seus concerts tinguin, a banda de bona msica, molt bon rotllo.