El Departament de Drets Socials de la Generalitat obrir durant aquest mes d’agost diversos equipaments i installacions de la Generalitat distributs arreu de Catalunya, que funcionaran com a refugis climtic. Es tracta d’oferir un espai fresc on poder guarir-se de la calor a totes aquelles persones que no poden aconseguir confort climtic a casa seva.
Marketing
El Casal Benet Ribas de la Plaa d’Espanya ser aquest mes d’agost un refugi climtic per combatre la calor
Obrir de dilluns a divendres, de 11 h a 19 h per oferir un espai fresc per aquelles persones que no puguin aconseguir confort climtic a casa seva
Casal Benet Ribas de BlanesArreu de Catalunya hi haur un total de 18 centres cvics i comunitaris (CCC) que obriran durant tot l’agost, mentre que d’altres 10 espais ho faran alguns dies del proper mes. Entre els 18 centres que obriran al llarg de tot l’agost se n’hi inclou un de Blanes. Es tracta del Casal Benet Ribas, ubicat a la Plaa d’Espanya, al centre de la ciutat.
Ms concretament, est previst que el proper mes obri cada dia, de dilluns a divendres, a partir de les 11 del mat i fins les 7 del vespre. Segons ha donat a conixer Drets Socials de la Generalitat, en el cas que hi hagi avisos de calor molt intensa, les residncies geritriques tamb redistribuiran les persones ms frgils cap a rees climatitzades, i la Creu Roja incrementar la seva activitat mitjanant consells telefnics i trucades de seguiment a les persones vulnerables.







