La rpida actuaci de la Policia Local i l’empresa de neteja ha perms que aquest mat noms quedessin rastres de les pintades que s’han estat fent aquesta matinada a diferents indrets del municipi. L’autor ha escrit sempre el mateix: les sigles d’un partit poltic. Ho ha fet a la Font Gtica, patrimoni arquitectnic de Catalunya, aix com a la faana de l’Ajuntament de Blanes, al Banc dels Msics del Passeig de Mar, aix com en d’altres llocs del nucli histric de la ciutat.
Marketing
La Policia Local de Blanes est investigant per localitzar l’autor d’una mateixa pintada en diferents indrets, entre ells la Font Gtica, patrimoni arquitectnic de Catalunya
A les imatges captades per les cmeres de seguretat s’hi veu un sol autor, que ha escrit les sigles d’un partit poltic
Aquest mat noms es podien apreciar les restes de les pintades en alguns dels llocs on s’han fet, i est previst que properament s’hi continu actuant per acabar-ho d’arranjar. I s que tant bon punt una dotaci policial va observar-les, es va donar avs perqu es netegessin, cosa que s’ha estat fent entre la matinada i avui al mat.
Tanmateix, la Policia Local de Blanes est investigant per identificar i localitzar el seu autor, ja que compta amb les imatges enregistrades per les cmeres de seguretat. Per aix, el cos policial sap que es tracta d’una sola persona que actuava rpidament, s’aturava el mnim possible a l’indret i marxava a la recerca d’un altre objectiu.
Els fets han passat, segons ha quedat registrat a les cmeres, pels volts de les 2 de la matinada. Per la seqncia horria del qu ha quedat enregistrat a les cmeres, l’autor hauria comenant pintant la Font Gtica del Carrer Ample, desprs ha anat a la faana de l’Ajuntament de Blanes, i posteriorment al Banc dels Msics situat al Passeig de Mar, on tamb n’ha fet en d’altres llocs, com per exemple al terra i a l’accs del parterre on hi ha els canons.
L’autor de les pintades podria ser acusat d’un delicte contra el patrimoni pel fet d’haver fet pintades a la Font Gtica del Carrer Ample, la font ms ben conservada de l’Arquitectura Gtica de Catalunya. L’obra est inclosa a l’Inventari del Patrimoni Arquitectnic de Catalunya, i s un dels vestigis ms destacats del Vescomtat de Cabrera.







