Davant la notcia del devastador terratrmol que ha tingut lloc la matinada d’aquest dissabte al Marroc, l’Ajuntament de Blanes vol traslladar la solidaritat de les seves ciutadanes i ciutadans envers les vctimes que ha provocat el sisme, aix com als seus familiars. Per aquest motiu, per expressar encara que sigui amb un gest simblic aquest sentiment, aquest migdia s’ha fet pblica aquesta convocatria.
L’Ajuntament de Blanes tamb posar a disposici de les entitats que treballen al territori afectat les ajudes humanitries d’emergncia que el consistori blanenc ja t articulades. s una partida econmica de qu ja disposa l’Ajuntament, vehiculada a travs del Departament d’Acci Social, per donar rpida resposta a aquestes catstrofes.
Per la seva banda, la Generalitat de Catalunya est activant un punt d’informaci pels catalans i catalanes que necessitin tenir informaci dels familiars que sn al Marroc. D’igual manera, el govern catal ha posat a disposici un telfon de contacte coordinat per la Delegaci del Govern al Nord d’frica per atendre emergncies dels catalans i catalanes afectades pel terratrmol.
A aquest telfon noms s’hi pot contactar per a situacions d’emergncia de les persones que es troben a la zona: Telfon amb WhatsApp 0034 674 744 902 i Telfon Marroqu 0021 2648 682 896.







