Posats en contacte amb ella, l’artista ha desmentit que hi hagi hagut cap agressi, i en canvi ha remarcat l’xit de pblic que va tenir el seu show

Respecte a les informacions que han aparegut al llarg de les darreres hores en diversos mitjans de comunicaci en relaci a una presumpta agressi que hauria patit Leticia Sabater durant l’actuaci que va oferir a Blanes el passat dijous, l’Ajuntament de Blanes, desprs d’haver estat permanentment en contacte amb ella durant els dies posteriors, vol aclarir diverses qestions.

En primer lloc, des del consistori es vol destacar que el concert de l’artista, que va tenir lloc formant part del BUF (Blanes Urban Fest), va ser un xit de participaci i de pblic. Milers de persones van gaudir amb el show, i la mateixa Leticia Sabater ha transms a l’Ajuntament de Blanes el seu agrament envers el pblic blanenc per la seva excellent rebuda i l’afecte que li van fer arribar.

Actuaci Leticia Sabater dijous passat a BlanesDe fet, desprs de l’actuaci, Leticia Sabater es va quedar durant ms d’una hora signant autgrafs i fent-se fotografies amb una muni de gent que l’estava esperant desprs que durant tot el concert van estar aclamant-la. En relaci als fets que han transcendit, en un moment del seu show l’artista va escollir un noi del pblic per fer una can al seu costat.

Amb aquest membre del pblic va fer una coreografia sexy, que forma part habitualment del seu espectacle. Quan va acabar, per agrair-li la participaci, li va donar un pet a la boca de manera voluntria. s en aquest moment quan el noi va intentar repetir-lo i ella el va empentar donant-li entendre que all ja no ho volia.

La persona del pblic va baixar i l’espectacle va continuar sense ms problemes, amb tota normalitat. De fet, quan va acabar l’actuaci, la mateixa Leticia Sabater va agrair al noi, de nou i en persona, haver participat en el show. De tota la muni de gent que va anar passant per l’escenari per saludar-la, va ser l’nic a qui va citar pel nom va ser a ell, tractant-lo amb familiaritat.

Leticia Sabater nega que s’hagi sentit agredida

Tal com l’artista ha transms a l’Ajuntament de Blanes en diverses converses mantingudes durant aquests dies, en cap moment es va sentir assetjada, ni pensa que hagi de presentar cap denncia, ja que per ella no va tenir cap importncia. En aquest darrer sentit, el consistori blanenc s’ha posat al seu costat des del primer moment per si volia emprendre algun tipus d’acci, qesti que ella ha rebutjat, mantenint sempre la mateixa postura.

Leticia Sabater s’ha mostrat molt sorpresa pel rebombori que ha generat la qesti, i afirma que se li estan atribuint declaracions que no ha fet, i fins i tot s’ha manipulat el vdeo en algun mitj de comunicaci. L’artista, que guarda molt bon record de la seva curta estada a Blanes, ha explicat que li sap molt greu que un concert on ella va gaudir tant hagi aixecat aquesta polmica que, en cap moment, no l’ha buscat.

Per ltim, cal dir que al llarg de tota l’actuaci l’artista va comptar amb seguretat privada darrera de l’escenari, aix com de la Policia Local en les proximitats i, en cap moment, va ser necessria la seva intervenci ni ella la va demanar.