L’espectacle d’illusionisme de gran format posa sobre l’escena la histria de la mgia i els valors que se n’amaguen, i comenar a 2/4 de 6 de la tarda

L’Agrupaci Rialles Blanes continua diumenge vinent amb la nova programaci d’aquest 2023 amb la tercera funci, la que significa el pas de l’equador de les cinc que ha organitzat pel primer trimestre d’enguany. Es tracta, a ms a ms, d’un dels gneres que agrada ms –i amb diferncia- al pblic infantil i familiar a qui est destinada la programaci.

Jordi Quimera protagonitza 'Magic Hall' diumenge vinent al Teatre de BlanesJordi Quimera protagonitza ‘Magic Hall’, un espectacle d’illusionisme de gran format per a teatres, amb la mgia ms impactant, un ritme trepidant i una posada en escena on no hi falta cap detall. El mag posar sobre l’escenari del Teatre de Blanes tant la seva histria com la de la prpia mgia i els valors que se n’amaguen. Amb un doble fil conductor, Jordi Quimera acompanyar al pblic en aquesta trajectria des dels inicis, quan es va formar com a mag, parallelament a la histria d’aquest art de fer que l’inversemblant pugui semblar real. De fet, una de les frases d’aquest mag s “La mgia no s jugar, per si mentre sc a l’escenari et sembla que estic jugant, anem pel bon cam”. La seva gnesi com a mag s encara relativament recent: nascut l’any 1985, als 12 anys es va implicar en l’organitzaci de la festa major del seu barri, i es va iniciar com a mag professional el 2009, quan era regidor a l’Ajuntament de Rub. La seva experincia va ser tan impactant, que va decidir deixar el mn de la poltica i dedicar-se exclusivament al de l’espectacle. ‘Magic Hall’, amb el mag Jordi Quimera, s’oferir al Teatre de Blanes diumenge vinent a partir de 2/4 de 6 de la tarda. Les entrades anticipades es poden comprar online a https://www.teatredelacostabravasud.cat/ca/programacio/c/519-magic-hall.html i la venda presencial d’entrades es fa a la taquilla del Teatre de Blanes una hora abans que comenci l’espectacle, a 2/4 de 5 de la tarda.