E Extraempresas Redacción · 13 de noviembre de 2023 · 08:41
Va estar allotjat dissabte a l’antic Camp de Futbol d’Els Pins, amb activitats per a tots els pblics durant tot el dia
El passat cap de setmana Blanes ha acollit la primera edici d’un esdeveniment que ha atret una gran assistncia de pblic a l’antic Camp de Futbol d’Els Pins. Es tractava de l’IKIGAI FEST, que pren el nom d’un concepte japons (IKIGAI) que significa el propsit a la vida, el qu et mou dins de la teva nima. Amb aquest plantejament, s’unificaven diversos conceptes, propostes aplegades en un mateix recinte a l’aire lliure.

En definitiva, ha estat un punt de trobada on s’han donat cita la cultura, la creativitat i la gastronomia, un festival amb activitats pensades perqu les poguessin gaudir gent de totes les edats i gustos diversos. La frmula ha funcionat, i durant tota la jornada del passat dissabte, des de mig mat fins entrada la matinada de diumenge, el regalim de gent ha estat constant.
11 dones emprenedores i el suport de l’Associaci Kalaguirock
Sota una identitat visual acollidora, que proposava passar una estona agradable i entretinguda amb diversos allicients, l’IKIGAI FEST l’han organitzat onze dones de Blanes de diferents professions i molta inquietud. Han comptat amb el suport de l’Associaci Cultural Kalaguirock, a ms a ms d’un llistat inacabable de collaboracions, empreses, entitats, institucions i persones que han volgut contribuir a qu la jornada fos un xit.
En la imatge de baix: les dones que han impulsat principalment
l'IKIGAI FESTEl qu els ha unit a totes i tots plegats ha estat la illusi de poder fer un esdeveniment a tot el qu s’hagi pogut veure a Blanes amb anterioritat, amb activitats pensades per a tota classe de persones hi edats. Aix, hi ha hagut actuacions de msica en viu, tant de grups de solistes, vocalistes o duets, aix com de diferents gneres i tendncies musicals.

La distribuci de l’espai tamb es va pensar per donar la possibilitat que convisquessin diferents mbits que es complementaven, donant una necessria identitat unitria a l’esdeveniment. Aix, hi havia un escenari principal per a les actuacions de gran format, i un altre de ms redudes dimensions per les que estaven adreades a un pblic ms redut.

Voltejant els dos escenaris hi havia els diferents espais amb l’oferta gastronmica per complaure els gustos ms variats i heterogenis, aix com una barra on s’hi servien refrescos i altres begudes. Completaven el recinte diverses carpes amb venda d’artesania i altres tipus d’allicients i activitats.

Sumant tots els ingredients, hi va haver des d’un estand on es venien fotografies d’autor fins a una xerrada de nutrici, passant per una exhibici de dansa contempornia, una classe de stretch barre, teatre musical, activitats infantils, biblioteca amiga, una zona d’artesanes i artesans i una zona de photocall.